Ο Κωνσταντίνος Κυριάκος είναι ο νέος πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ξηρομέρου.



Ο Κωνσταντίνος Κυριάκος είναι ο νέος πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ξηρομέρου. Πριν από λίγο τελείωσε η Ειδική Συνεδρίαση που είχε ως θέμα  την εκλογή των μελών του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου, των μελών της Οικονομικής Επιτροπής, και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.  Ήταν η πρόταση της πλειοψηφίας και θα πάρει την θέση του Σπύρου Λυμπεράτου.
Παρουσιάζουμε παρακάτω ένα σύντομο βιογραφικό του νέου Πρόεδρου, ενώ για τις άλλες θέσεις και ότι έγινε σήμερα σε νέα ανάρτηση \

Από Ξηρομερίτικη Ματιά


"Γεννήθηκα στο Βασιλόπουλο το 1971, όπου και κατοικώ μόνιμα. Είμαι γιος του Βασιλείου και της Θεοδώρας Κυριάκου.

Είμαι παντρεμένος με την Παυλίνα Σεβασλίδου, εργαζόμενη στο Μικροβιολογικό Τμήμα του Κέντρου Υγείας Αστακού. Έχω δυο παιδιά, τη Θεοδώρα και το Βασίλη.

Το 1988 αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Αστακού. Είμαι Πτυχιούχος Τεχνολόγος Γεωπόνος του ΤΕΙ Λάρισας.

Εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος στο Πλατυγιάλι. Διατέλεσα Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ξηρομέρου για 3,5 χρόνια. Είμαι Πρόεδρος του Σωματείου εργαζομένων στο πλατυγιάλι Αστακού.

Ακόμη είμαι μέλος του Δ.Σ. Αγροτικού Συνεταιρισμού Ξηρομέρου.
"

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................