Μπαμπίνη Θύμησες: Tου Βασίλη Αθανασίου*



 Ανέκδοτες φωτογραφίες στη Μπαμπίνη κατά το 1959.Εμφαίνονται από αριστερά : Βασίλης Αθανασίου καβάλα στον γάιδαρο(μέντς),δίπλα ο αείμνηστος πατέρας μου Λεωνίδας Αθανασίου,μπροστά του ο Ανδρέας Κολώνιας , πιό μπροστά η αδερφή του Μαρία(Μαριγούλα) παιδιά του Πίπη Κολώνια , δίπλα στον πατέρα μου η αδερφή μου η Σούλα Αθανασίου καβάλα στον γάιδαρο(μέκκας),δίπλα η Ιουλία(Λία)Μασσαλή , δίπλα ο αδερφός μου Νίκος Αθανασίου , δίπλα οι αείμνηστοι Φώτης Πορτούλης και η αδερφή του Αλεξάνδρα(Τσάντα) , και τέλος η Γεωργία από την Στράνωμα Ναυπακτίας που την είχαμε κοντά μας.



Από αριστερά εμφαίνονται:Βασίλης Αθανασίου καβάλα στον γάιδαρο(μέντς),ο Ανδρέας Κολώνιας,η αδερφή μου η Σούλα καβάλα στον γάιδαρο(μέκκας),η Γεωργία από την Στράνωμα,η Ιουλία (Λία) ΜασσαλήΜαρία(Μαριγούλα) Κολώνια και η αείμνηστη Αλεξάνδρα(Τσάντα)Πορτούλη


 Ο Βασίλης Αθανασίου (για τους νεότερους) εγγονός του Βασίλη Κατσαράκη γιός της Μαριάνθης Κατσαράκη και του Λεωνίδα Αθανασίου .Ο Βασίλης μαζί με τα αδέλφια του Νίκο και Σούλα με γεμάτες παιδικές αναμνήσεις από τη Μπαμπίνη καθώς επισκεπτόταν τακτικά το χωριό της μητέρας τους .  
Το Μπαμπίνη ΙΝ ευχαριστεί τον Βασίλη για το υπέροχο φωτογραφικό υλικό που μας έστειλε
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................