Σύνδεση Αγρινίου -Ιονίας Οδού: Όχι μία, αλλά δύο



Κουβαράς και Χαλίκι μέχρι να γίνει η κάθετη σύνδεση
Στην κεντρική ατζέντα των θεμάτων της πόλης μας είναι η σύνδεση του με την Ιόνια οδό. Από πολλούς το συγκεκριμένο ζήτημα έχει χαρακτηριστεί  ως καθοριστικό για την βιωσιμότητα της πόλης τις επόμενες δεκαετίες.
Η Ιόνια οδός έχει κατασκευαστεί πολύ μακριά από το Αγρίνιο.  Η σχέση πόλης με τον νέο Οδικό άξονα φαντάζει στο κεντρικό σημείο ενός τόξου. Οι έξοδοι του είναι στα δύο άκρα του.
Μιλάμε για εξόδους και όχι για έξοδο, γιατί αν επιλέξει κάποιος να πάει στα Ιωάννινα φυσικά και θα διανύσει κάτι παραπάνω από 20 χιλιόμετρα για Κουβαρά. Εκεί θα την συναντήσει βορειοδυτικά. Αν επιλέξει να πάει στο Αντίρριο ή την Πάτρα, θα διανύσει επίσης κάτι παραπάνω από 20 χιλιόμετρα για να βγει στο Χαλίκι. Στην περίπτωση αυτή θα την συναντήσει  νοτιοδυτικά.
Αν λοιπόν δεν γίνει ο πιο σύντομος δρόμος, που είναι από Αγγελόκαστρο ( αναφερθήκαμε σε παλαιότερο άρθρο εδώ), τότε πρέπει να τροποποιηθούν όχι μία άλλα δύο υπάρχουσες οδικές αρτηρίες. Πως όμως θα γίνει αυτό όταν περνάνε μέσα από κατοικημένες περιοχές ( Στράτος, Σφήνα κ.α.);  Ο μύθος της φθηνής λύσης, αν δεν γίνει η κάθετη σύνδεση με Ιόνια,  καταρρίπτεται λοιπόν. Ας έχουν γνώση οι φύλακες.
Λ.Υ.
Agrinionews
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................