Το μικρό εργαστήρι του Γεράσιμου (Μάκου) Κυριαζή




Γράφει: O Αποστόλης Κομπλίτσης

Απ΄τής λίγες στιγμές που θέλησα να καταγράψω και να παρουσιάσω  ανθρώπινες στιγμές και συναισθήματα , συναισθήματα που πολλοί από εμάς τα εξωτερικεύουμε πότε λάθος πότε σωστά και καμιά φορά τα κρατάμε για τον εαυτό μας. Τα λέω όλα αυτά γιατί πολύ καιρό τώρα συναντώντας συχνά τον συγχωριανό μας Γεράσιμο (Μάκο) Κυριαζή διαπίστωσα στα μάτια του κάτι το χαρούμενο και δημιουργικό. Αυτές της ημέρες μου αποκάλυψε το μικρό του μυστικό, με συνάντησε στο δρόμο μου φώναξε και μου είπε γεμάτος περηφάνια  έλα στο σπίτι μου να σου δώσω κάτι που έχω φτιάξει για το Σύλλογο του χωριού μας. Τα δημιούργησα με αγάπη για τους Μπαμπινιώτες, πάρτα και δώστα στο Σύλλογο για να ανακατεύουν το φαγητό στα τραγοκάζανα.
Τον Μάκο Κυριαζή όλοι των γνωρίζουμε , εγώ απλά θέλω να παρουσιάσω αυτών και τα δώρα του, και να των συγχαρώ για την ανιδιοτελή του προσφορά.
Ο Μπαρμπα Μάκος όπως τον αποκαλούμε γεννήθηκε στις 20-12-1932 στη Μπαμπίνη παιδί πολύτεκνης οικογένειας ανδρώθηκε στο χωριό μας  παντρεύτηκε την Αγγελική(Αγγέλο) Σταμουλακάτου απέκτησαν δύο παιδιά τον Θωμά και τη Βασιλική το έτος 1971 μετανάστευσε στην Αθήνα όπως και πολύ συγχωριανοί μας  εργάστηκε σκληρά στη βαριά βιομηχανία και τώρα συνταξιούχος πια περνά την ελεύθερη ώρα του στο μικρό εργαστήρι που δημιούργησε στο υπόγειο του σπιτιού του κατασκευάζοντας είδη λαϊκής τέχνης πάντα με αγάπη και μεράκι και σκεπτόμενος πάντοτε το χωριό μας ,μερικά από αυτά τα πρόσφερε στο Σύλλογό μας 


 Δείτε: foto:










foto: Σπύρος κ. Μπενέκος

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................