VIDEO: ΓΟΡΓΟΝΑ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ



Ένα τραγούδι σε στίχους του δικού μας Άρη Μπιτσώρη και μουσική Βαγγέλη Καπράλου που αναφέρεται σε τόπους δικούς μας.

Παίχτηκε στην εκδήλωση-αφιέρωμα για τον Άρη που έγινε στις 27-3-2013

Απολαύστε το


                 
Το τραγούδι μαθαίνει γεωγραφία σε μη Ξηρομερίτες.


Η ΓΟΡΓΟΝΑ

Πανσέληνο στο Μαραθιά
να βγαίνει  να ξαναβουτά
την είδα τη γοργόνα
μου σάλεψε τα λογικά
στο νου μου συνεχώς γυρνά
η μαγική εικόνα.

Γοργόνα μου, σειρήνα μου
πως θα ξανάρθεις μήνα μου
γοργόνα μου, νεράιδα μου
πονούν τα φυλλοκάρδια μου.

Με βλέπουν μόνο να γυρνώ
σε Θιάκι, Κάλαμο, Αστακό
Καστό και Εχινάδες
κάθε πανσέληνη βραδιά
απ’ τα ψηλά Ακαρνανικά
Νύμφες Αμαδρυάδες.  
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

check page rank
.....................................................................................................................