Το
17ο Δημοτικό
σχολείο Αγρινίου συμμετείχε στον
2ο Περιφερειακό
Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Δυτικής Ελλάδας που διενεργήθηκε
στην Πάτρα στις 5-3-2016. Το σχολείο,
όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του
http://blogs.sch.gr/17dimagr/ , εκπροσωπήθηκε από δύο
ομάδες μαθητών και απέσπασε τα δύο από
τα τρία βραβεία. Η 1η ομάδα
κέρδισε το 2ο βραβείο
και προκρίνεται για τον Πανελλήνιο
διαγωνισμό που θα διεξαχθεί στα
εκπαιδευτήρια της Ελληνογερμανικής
Αγωγής στην Παλλήνη, στις 19-3-2016 και η
2η ομάδα
το τρίτο βραβείο, όπως και πολύ καλές
κριτικές τόσο για το υπολογιστικό αλλά
και φυσικό περιβάλλον του Πλανήτη Άρη,
όσο και για το ρομποτικό όχημα που
κατασκεύασε.
Ομάδα
1η:
Μικροί αστρονόμοι
Οι
μαθητές που αποτελούσαν την ομάδα ήταν:
Αυγέρη Ελευθερία, Διαμάντη Χριστίνα,
Παπαχρήστος Θανάσης, Κραβαρίτης
Αλέξανδρος, Συμψηρής Ναπολέων, Τσιακανίκα
Γεωργία, Τέγας Κων/νος.
Προπονήτρια
της ομάδας ήταν η εκπαιδευτικός ΠΕ19 :
Ζαφείρη Λαμπρινή
Η
ομάδα «Μικροί αστρονόμοι» εγκατέστησε,
στο Αγρίνιο, παρατηρητήριο με οπτικό
τηλεσκόπιο που μπορεί να στοχεύει (με
τη βοήθεια υπολογιστών) στους αστερισμούς
του ουράνιου θόλου που είναι ορατοί από
την περιοχή μας. Σκοπός της ομάδας είναι
να εξερευνήσει το διάστημα, να αναγνωρίσει
τους αστερισμούς και να διδαχτεί τόσο
το ιστορικό τους, όσο και την ονομασία
τους, αλλά και να παρατηρήσει τις ηλιακές
εκρήξεις και να εντοπίσει επικίνδυνους
για τη Γη κομήτες και μετεωρίτες. Έτσι
κατασκεύασε μέρος του ουράνιου θόλου
και αστερισμούς στους οποίους μπορούν
να στοχεύσουν για παρατήρηση με τη
βοήθεια κινούμενου εξοπλισμού σε
οριζόντια και κάθετη κίνηση.
Ομάδα
2η:
Οι μικροί εξερευνητές του Άρη
Οι
μαθητές που αποτελούσαν την ομάδα ήταν:
Δίπλα Θεοδώρα, Ζαραβίνας Σωκράτης,
Θεοδωρόπουλος Βασίλειος, Κατσιώρης
Παναγιώτης, Κραβαρίτης Δημήτρης, Σίμος
Ιωάννης, Χολή Ελευθερία Προπονητής της
ομάδας ήταν ο εκπαιδευτικός του σχολείου
κ. Ράπτης Δημήτριος.
Η
ομάδα «Μικροί εξερευνητές του Άρη»
κατασκεύασε ρομποτικό όχημα το οποίο
προσεδάφισε με επιτυχία στον πλανήτη
Άρη, προγραμματίστηκε μέσα από το Scratch
να κινείται μπρος και πίσω και όταν
εντοπίσει ένα πέτρωμα να παίρνει δείγμα
και να το αναλύει. Η ανάλυση του πετρώματος
μεταδίδεται στη Γη με ραδιοκύματα.
Πολλά
συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές για
την άψογη παρουσία τους, στους
εκπαιδευτικούς του σχολείου Ράπτη
Δημήτριο ΠΕ70, Ζαφείρη Λαμπρινή ΠΕ19 και
στην εκπαιδευτικό Τσίτουρα Παναγιώτα
ΠΕ08, που καθοδήγησε τους μαθητές όσον
αφορά στην προσομοίωση του φυσικού
περιβάλλοντος τον πλανητών. Στη
ιστοσελίδα ΤΟΥ 17ΟΥ αναφέρεται
ακόμη: «Νιώθουμε την ανάγκη να
ευχαριστήσουμε τον κ. Σακαρίκα Χρήστο,
εκπαιδευτή στα LEGO WeDoγια την πολύτιμη
βοήθειά του, τα μέλη της Αστροφυσικής
Εταιρείας Αθήνας και Δυτικής Ελλάδας,
καθώς και τους γονείς των μαθητών μας
που ήταν και είναι αρωγοί στην κάθε
προσπάθειά μας. Ευχαριστούμε επίσης
και το Ίδρυμα Λάτση για την επιχορήγηση
που μας πρόσφερε, στα πλαίσια του
Προγράμματος «Μαθαίνουμε Παρέα», γεγονός
που μας διευκόλυνε στην καλύτερη οργάνωση
της παρουσίασής μας.
Η
Δ/ντρια του σχολείου Τασούλη Κων/να»
Μπαμπίνη ΙΝ Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου καθώς και στη συγχωριανή μας Δ/ντρια του σχολείου Τασούλη Κων/να»
agrinionews.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.