Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ξηρομέρου..Πρόσκληση σε Εσπερίδα και Τελετή Αποφοίτησης
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΤο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ξηρομέρου. σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή Εκδήλωση – Εσπερίδα και Τελετή Αποφοίτησης που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιουνίου 2026 και ώρα 20:00, στον προαύλιο χώρο του Σχολείου μας με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας για το έργο και την αξία των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας.
διαβαστε περισσοτερα