Με απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη, Μ. Σαλμά, κλειστές θα παραμείνουν οι σχολικές μονάδες στην Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας τη Δευτέρα και την Τρίτη, 24 και 25 Ιανουαρίου

Κλειστές θα παραμείνουν οι σχολικές μονάδες της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας τη Δευτέρα και την Τρίτη, 24 και 25 Ιανουαρίου 2022, με απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη, Μαρίας Σαλμά.Η απόφαση ελήφθη σε συνεργασία με τους Δήμους και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, με γνώμονα τις καιρικές συνθήκες που αναμένεται να επικρατήσουν και την αδυναμία τήρησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων στις σχολικές αίθουσες (ανοικτά παράθυρα) λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών, αλλά και των προβλημάτων που μπορεί να δημιουργηθούν κατά τις μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών, λόγω παγετού, ιδιαίτερα κατά τις πρωινές ώρες.Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό από το Υπουργείο Παιδείας, στις σχολικές μονάδες που θα παραμείνουν κλειστές, θα γίνει τηλεκπαίδευση.«Λαμβάνοντας υπόψη τις καιρικές συνθήκες και την ανάγκη προστασίας εκπαιδευτικών και μαθητών, αποφασίσαμε σε συνεργασία με τους αρμόδιους τοπικούς φορείς να παραμείνουν κλειστά τα σχολεία μας για δύο μέρες. Η Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας θα βρίσκεται σε διαρκή επαγρύπνηση και σε ετοιμότητα…
διαβαστε περισσοτερα
ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ: Κλειστά τα σχολεία, ΚΔΑΠ και παιδικοί σταθμοί αύριο και μεθαύριο, 24 και 25 Ιανουαρίου λόγω υπερβολικού ψύχους.

ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ: Κλειστά τα σχολεία, ΚΔΑΠ και παιδικοί σταθμοί αύριο και μεθαύριο, 24 και 25 Ιανουαρίου λόγω υπερβολικού ψύχους.

https://www.dimosxiromerou.gr/nea Αστακός 23-01-2022 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Με απόφαση του Δημάρχου Ξηρομέρου, πάρθηκε η απόφαση να ανασταλεί για αύριο και μεθαύριο,Δευτέρα και Τρίτη 24 και 25 Ιανουαρίου, η λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των ΚΔΑΠ και των παιδικών σταθμών στα όρια του Δήμου Ξηρομέρου, για λόγους υπερβολικού ψύχους, που καθιστούν την εκπαιδευτική διαδικασία δύσκολη. Ο Δήμαρχος Ξηρομέρου Ιωάννης Λ. Τριανταφυλλάκης
διαβαστε περισσοτερα
check page rank
.....................................................................................................................