ΔΕΘ 2024: Η NEUROPUBLIC επενδύει στην Τεχνολογία, την Καινοτομία και την Ψηφιοποίηση

 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ | 16-09-24

ΔΕΘ 2024: Η NEUROPUBLIC επενδύει στην Τεχνολογία, την Καινοτομία και την Ψηφιοποίηση 


Η 88η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης ολοκληρώθηκε με επιτυχία για μία ακόμα χρονιά, δίνοντας έμφαση στα νέα τεχνολογικά μέσα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, με άξονα τις σύγχρονες προκλήσεις για τη χώρα και τους κρίσιμους τομείς της οικονομίας που επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητα και την ευημερία των πολιτών.

 


Με 221.375 επισκέπτες, 1.300 εκθέτες σε 32.000 τ.μ του εκθεσιακού κέντρου HELEXPO στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκε το ετήσιο “θεσμικό” ραντεβού του πολιτικού κόσμου της χώρας και των μεγαλύτερων επιχειρήσεων της Ελλάδας και του εξωτερικού. Από τις 7 έως τις 15 Σεπτεμβρίου, παρουσιάστηκαν οι νέες τάσεις στους τομείς της τεχνολογίας, της καινοτομίας, του περιβάλλοντος, της ενέργειας, της εκπαίδευσης και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, αντανακλώντας τη σύγχρονη κοινωνικο-οικονομική πραγματικότητα της χώρας. Σημείο διαφοροποίησης της φετινής διοργάνωσης αποτέλεσε η εντυπωσιακή συμμετοχή της Γερμανίας ως τιμώμενης χώρας, με ειδικά διαμορφωμένο χώρο 6.000 τ.μ., στα οποία παρουσιάστηκαν εκθέματα και υπηρεσίες κορυφαίων εταιριών της εγχώριας επιχειρηματικότητας. Το Περίπτερο 13, με τίτλο-ομπρέλα "made in Germany" λειτούργησε ως ιδανική ευκαιρία για ενίσχυση των ελληνογερμανικών οικονομικών σχέσεων και η NEUROPUBLIC, ως δυναμική εταιρεία Τεχνολογίας & Πληροφορικής, δήλωσε την παρουσία της ανάμεσα σε άλλες που διαπρέπουν σε διαφορετικούς κλάδους. 


Το περίπτερο της NEUROPUBLIC, αποτέλεσε πόλο έλξης για τους επισκέπτες που θέλησαν να μάθουν περισσότερα αναφορικά με τις καινοτόμες προτάσεις της εταιρείας στον αγροδιατροφικό τομέα, τις επιχειρήσεις και την τοπική αυτοδιοίκηση. Επιπλέον, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά στημένο έναν πλήρως λειτουργικό αγρομετεωρολογικό σταθμό gaiasense και να ενημερωθούν για τις δυνατότητες που παρέχει ένα τέτοιο δίκτυο, οι οποίες αφορούν όχι μόνο στον αγρότη αλλά και τον πολίτη. 


Αξιοσημείωτη ήταν η πληθώρα γόνιμων Β2Β συναντήσεων μεταξύ στελεχών της NEUROPUBLIC και άλλων εταιρειών (τεχνολογίας, πολυεθνικών και νεοφυών επιχειρήσεων) από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, με στόχο να διερευνηθεί η πιθανότητα συμφωνιών συνεργασίας και να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις σε προϊόντα καινοτομίας και μελλοντικά εγχειρήματα μεγάλου ενδιαφέροντος.


Παράλληλα, φέτος παρουσιάστηκαν τα συστήματα, τα οποία έχει σχεδιάσει η εταιρία για την ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουν οι Δήμοι στο πλαίσιο του προγράμματος των “έξυπνων πόλεων”. Σκοπός του είναι η διευκόλυνση της καθημερινότητας των δημοτών και των τοπικών κοινωνιών, με την επιλογή εκείνων των ψηφιακών έργων που ανταποκρίνονται καλύτερα στις προτεραιότητες κάθε Δήμου. Ειδική μνεία έγινε και στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Δήμου Θεσσαλονίκης, τον οποίο σχεδίασε και υλοποίησε η NEUROPUBLIC μαζί με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, βάσει των προδιαγραφών που έχουν τεθεί από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.


Στον επίλογο της φετινής διοργάνωσης, η NEUROPUBLIC ανανέωσε το ραντεβού της με τη ΔΕΘ 2025, ως μία απόδειξη ότι μετά από 20 και πλέον χρόνια παρουσίας στον τεχνολογικό κόσμο της Ελλάδας, στοχεύει να συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων για τον πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό της. 


Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το τμήμα marketing της NEUROPUBLIC
τηλ.: 210 4101010 • e-mail: marketing@neuropublic.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

.....................................................................................................................