Το πρόγραμμα μας για τους οδικούς άξονες που διεκδικούμε για τον Δήμο Ξηρομέρου.

 


Ημερομηνία 4-10-2023

ΞΗΡΟΜΕΡΟ
ΔΥΝΑΜΗ ΕΛΠΙΔΑΣ

Στην σελίδα 3 του προγράμματος μας, στην ενότητα ''ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ'', δεσμευόμαστε για τα επόμενα βήματα μας, ώστε να συνεχιστεί η βελτίωση και το θετικό πρόσημο που καταγράφεται και σε αυτό τον τομέα.
Στο πρόγραμμα της παράταξης ''ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΝΕΑ ΜΕΡΑ ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ'', δεν αναφέρεται το παραμικρό για το οδικό δίκτυο! Άγνοια ή προχειρότητα;

ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ.

Μετά την ένταξη τον Μάρτιο του 2022 του έργου: «Μελέτες Οδικού Άξονα Λαμία - Καρπενήσι - Αγρίνιο (Ιόνια Οδός) - Πλατυγιάλι - Αστακός», με κωδικό ΟΠΣ 5181133 στο «ΤΠΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ 2021-2025», στον άξονα Προτεραιότητας «Οδικές υποδομές», με χρηματοδότηση 8.000.000 €, ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ ότι την επόμενη πενταετία θα συνεχίσουμε τις κοινές προσπάθειες που ξεκινήσαμε σε συνέργειες με την Περιφέρεια και άλλους Δήμους, ώστε να καταφέρουμε να πετύχουμε την οδική σύνδεση του Αστακού - Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδό.
Η οδική σύνδεση Δ.Ε. Αλυζίας με την Ιόνια Οδό (κόμβος Κουβαρά), είναι άκρως απαραίτητη και ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ ότι την επόμενη πενταετία η πίεση μας προς την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, να ενταχθεί το έργο σε φάση υλοποίησης, θα συνεχισθεί, με καταρχήν άμεσα υλοποιήσιμα έργα την παράκαμψη Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου.
Διεκδίκηση της βελτίωσης του οδικής σύνδεσης Μύτικα – Παλαίρου – αεροδρόμιο Ακτίου, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών, την Περιφέρεια και τον όμορο Δήμο Ακτίου – Βόνιτσας.
Μετά τη σαφή βελτίωση μέρους των εσωτερικών οδικών δικτύων και της αγροτικής οδοποιίας, την επόμενη πενταετία οι βελτιώσεις θα συνεχισθούν ώστε να υπάρχει άνετη, ασφαλή πρόσβαση και κυκλοφορία των δημοτών μας, με διεκδίκηση χρηματοδοτήσεων από κάθε χρηματοδοτικό εργαλείο και πρόγραμμα που θα τρέχει.

https://xiromerodinamielpidas.blogspot.com/2023/10/blog-post_4.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

.....................................................................................................................