Ο χώρος της εκπαίδευσης είναι ένα καζάνι που βράζει τον τελευταίο καιρό, καθώς υπουργείο παιδείας και εκπαιδευτικοί έχουν έρθει σε μετωπική σύγκρουση με αφορμή το νέο νόμο για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Το Υπουργείο Παιδείας, συνεχίζοντας την ανάλγητη πολιτική της διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης, προσπαθεί να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία μέσα από το νόμο έκτρωμα, σε καλά και κακά, σε αποδοτικά και μη, με όρους επιχειρήσεων , με απώτερο στόχο την υποβάθμιση των σχολείων των λαϊκών οικογενειών, ακόμα και το κλείσιμο αυτών!
Στόχος είναι να εξυπηρετηθούν τα ιδιωτικά συμφέροντα, των φίλων τους σχολαρχών, όπως εξυπηρέτησαν τους φίλους τους ιδιοκτήτες κολεγίων , ψηφίζοντας το νόμο της ΕΒΕ, που ουσιαστικά άφησε εκτός δημόσιων πανεπιστημίων πολλά παιδιά της εργατικής τάξης και των φτωχών λαϊκών στρωμάτων.
Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής, τα αντιμετωπίζουμε καθημερινά και στον τόπο μας. Σχολεία παμπάλαια, σε πολλές περιπτώσεις ακατάλληλα να στεγάζουν μικρούς μαθητές.
Η υποχρηματοδότηση από πλευράς του κράτους, έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία τους με κινδύνους για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Χαρακτηριστικά παραδείγματα στο τόπο μας είναι:
Η ύπαρξη ακατάλληλης αυλής του νηπιαγωγείου Κανδήλας, παρ όλες τις νόμιμες ενέργειες που έχουν κάνει οι εκπαιδευτικοί.
Το Νηπιαγωγείο Αστακού, όπου νήπια και νηπιαγωγοί συνυπάρχουν με τρωκτικά.
Το Δημοτικό σχολείο Αστακού όπου λυόμενες αίθουσες στεγάζουν τους μικρούς μαθητές. Και πόσα άλλα προβλήματα και ελλείψεις σε υλικοτεχνικές υποδομές.
Το νέο και πολύ σοβαρό πρόβλημα που προέκυψε , σαν άμεσο αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής , και το οποίο άμεσα και πρώτη η Λαϊκή Συσπείρωση Ξηρομέρου ανέδειξε εχθές στο δημοτικό συμβούλιο, είναι ο υποβιβασμός του Δημητρούκειου δημοτικού σχολείου Καραΐσκάκη, εν μία νυκτί και με συνοπτικές διαδικασίες. Είναι ένα από τα πολλά σχολεία που υποβιβάζουν με προφορικές εντολές και αποφάσεις προϊσταμένου στο νομό μας όπως και σε όλη την Ελλάδα, και μάλιστα το πρωτοφανές είναι ότι γίνεται αφού η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει, με ότι συνεπάγεται αυτό για την αναστάτωση που θα επικρατήσει στον προγραμματισμό του διδακτικού έργου από πλευράς εκπαιδευτικών που θα έχει κόστος στους μικρούς μαθητές.
Αντιμετωπίζουν τους μαθητές, τα παιδιά μας, τα παιδιά των εργατικών και αγροτικών οικογενειών, σαν πολίτες Β κατηγορίας , που δεν έχουν δικαίωμα σε ένα ποιοτικό δημόσιο σχολείο. Τα προβλήματα των σχολείων δεν είναι...δημογραφικά όπως απάντησε εχθές ο κος δήμαρχος, για τον υποβιβασμό του δημοτικού σχολείου Καραΐσκάκη ούτε τα παιδιά μας είναι υποχρεωμένα να συνυπάρχουν με ποντίκια ...οποιουδήποτε μεγέθους στα σχολεία τους, προσπαθώντας να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.
Καλούμε γονείς μαθητές και εκπαιδευτικούς να συντονίσουν τον αγώνα τους με τους υπόλοιπους εργαζόμενους να συντονίσουν τον αγώνα τους, έτσι ώστε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης να μείνει στα χαρτιά.
Τα παιδιά μας, οι μαθητές του Ξηρομέρου, το μέλλον του τόπου μας, αξίζουν να έχουν δημόσια, δωρεάν, ποιοτική εκπαίδευση, μέσα σε αξιοπρεπή σχολεία.
Ενώνουμε τη φωνή μας με τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς , γονείς και μαθητές έτσι ώστε η αντιλαϊκή πολιτική και στην εκπαίδευση να μην περάσει.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.