Έγκριση λειτουργίας του ΧΥΤΑ Ναυπάκτου

Στην έγκριση λειτουργίας του Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων (Χ.Υ.Τ.Α.) Ναυπάκτου, προχώρησε με σχετική του απόφαση ο Αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας, Περιβάλλοντος, Φυσικών Πόρων και Χωροταξίας Λάμπρος Δημητρογιάννης.


Η απόφαση έγκρισης λειτουργίας του ΧΥΤΑ, που αφορά ειδικότερα την  1η Γεωγραφική Ενότητα Νομού Αιτωλοακαρνανίας, στη Βλαχομάνδρα, επήλθε βάσει της νέας νομοθεσίας λειτουργίας των Χώρων Υγειονομικής Ταφής με ενσωμάτωση αυστηρότερων περιβαλλοντικών όρων, ώστε να διασφαλίζεται στο έπακρο η βέλτιστη επεξεργασία και διάθεση των απορριμμάτων μιας μεγάλης γεωγραφικά και πληθυσμιακά περιοχής.

Με την έγκριση λειτουργίας ο ΧΥΤΑ Ναυπάκτου θα δέχεται απόβλητα από μονάδες επεξεργασίας, και από εγκαταστάσεις επεξεργασίας υγρών αποβλήτων, καθώς και οικιακά απόβλητα ή απόβλητα από εμπορικές δραστηριότητες.

Με τα νέα έργα υποδομής αναμένεται  έως το 2030 να γίνει συνολική εκμετάλλευση 176.000 τόνων απορριμμάτων. Παράλληλα, με τη νέα έγκριση η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα έχει καθοριστικό ρόλο στις μετρήσεις και στους ελέγχους που θα αφορούν τον συγκεκριμένο ΧΥΤΑ. Επίσης η χρονική λειτουργία του ΧΥΤΑ θα είναι αορίστου χρόνου, ώστε να διευκολυνθεί η δημιουργία των νέων υποδομών.

Η έγκριση λειτουργίας υπογράφτηκε παρουσία του Δημάρχου Ναυπακτίας, Βασίλη Γκίζα και υπηρεσιακών στελεχών.

Σε δηλώσεις ο κ. Δημητρογιάννης ανέφερε: «Εγκρίναμε τη λειτουργία του ΧΥΤΑ Ναυπάκτου, πιστοποιώντας με αυτό τον τρόπο την υψηλή του λειτουργικότητα, ως ένα διακεκριμένο σύστημα περιβαλλοντικών δομών. Σε στενή συνεργασία με τις δημοτικές αρχές και τα υπηρεσιακά μας στελέχη επισπεύδουμε τις διαδικασίες εγκρίσεων και λειτουργίας των χώρων διαχείρισης απορριμμάτων και αποβλήτων, ώστε να διαμορφώσουμε καλύτερες συνθήκες για το Περιβάλλον, την Κυκλική Οικονομία και τη Δημόσια Υγεία».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

.....................................................................................................................