Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός με θέμα: «Αναδεικνύω την περιοχή μου». Αιτήσεις συμμετοχής έως τις 15/11/2020.

poster mathitikoy diagonismoy path 26102020

 
Αστακός 26.10.2020
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.
 
 
Στα πλαίσια του έργου διασυνοριακής συνεργασίας «Promoting Area Attractiveness through Hiking and Introducing a Different Touristic Approach (P.A.T.H.)», που έχει ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Εδαφικής Συνεργασίας INTERREG Ελλάδα – Ιταλία 2014-2020 (M.I.S. 5003444), η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διοργανώνει Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα: «Αναδεικνύω την περιοχή μου» με την υποστήριξη της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ και του Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Δυτικής Ελλάδας.
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, δημόσιων και ιδιωτικών. Οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν το δικό τους βίντεο, μόνοι ή με την παρέα τους και έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν σημεία με ιδιαίτερο πολιτιστικό, φυσικό, ιστορικό ενδιαφέρον στην περιοχή που ζουν.
Οι όροι και οι προϋποθέσεις του Μαθητικού διαγωνισμού διατίθενται στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στο σύνδεσμο: https://www.pde.gov.gr/gr/projects/current/item/12399.html
 
Οι αιτήσεις συμμετοχής και το βίντεο θα υποβάλλονται έως τις 15/11/2020.
Οι επιλεγμένες ταινίες θα αναρτηθούν στους ιστότοπους του Ευρωπαϊκού προγράμματος και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ενώ οι νικήτριες ομάδες θα βραβευθούν.
Σας παρακαλούμε προωθήστε το μήνυμα και καλέστε τους φορείς και τους πολίτες του δήμου σας να συμμετέχουν αναδεικνύοντας την περιοχή σας σε Περιφερειακό αλλά και διεθνές επίπεδο.
 
Εκ του Δήμου Ξηρομέρου
 
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

.....................................................................................................................