Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών και για τους πολίτες του Δήμου Ξηρομέρου.

digital academy
https://www.dimosxiromerou.gr/
 
Αστακός 11.9.2020
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.
 
Ενημερώνουμε τους πολίτες του Ξηρομέρου για την δωρεάν υπηρεσία της Ψηφιακής Ακαδημίας Πολιτών, η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία εδώ και 2 μήνες περίπου στο gov.gr.
Στόχος οι πολίτες να ακολουθήσουν τις εξελίξεις της νέας ψηφιακής εποχής, βοηθώντας τους να αναπτύξουν τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες.
Σε ένα κόσμο που όλα πλέον γίνονται μέσω της τεχνολογίας και της ψηφιοποίησης, όλες οι εργασίες στο άμεσο μέλλον σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό, θα απαιτούν το ελάχιστο βασικές ψηφιακές δεξιότητες.
Βούληση της νέας δημοτικής αρχής είναι και ο Δήμος Ξηρομέρου να αρχίσει να κινείται προς την ψηφιακή παροχή υπηρεσιών και το έχει ξεκινήσει με συγκεκριμένα βήματα.
Ήδη στους λογαριασμούς της ύδρευσης, σε συνεργασία με τραπεζικό ίδρυμα, προσθέσαμε κωδικό πληρωμής RF, ώστε οι πολίτες του Ξηρομέρου πολύ εύκολα και χωρίς να απαιτείται μετακίνηση τους στην έδρα του Δήμου στον Αστακό, να μπορούν να αποπληρώνουν πολύ εύκολα το λογαριασμό τους από τον υπολογιστή τους ή το κινητό τους τηλέφωνο.
Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το περιεχόμενο της Digital Academy το εμπλουτίζει συνεχώς, έτσι ώστε όλοι να μπορούν να αναζητήσουν χρήσιμο εκπαιδευτικό υλικό που ανταποκρίνεται στο επίπεδο γνώσεων και στις ανάγκες τους, ενώ εξετάζεται η δυνατότητα εξειδικευμένης λειτουργίας της Ακαδημίας, ώστε ο χρήστης να έχει εικόνα των θεματικών που έχει παρακολουθήσει.
Προτείνουμε στους πολίτες του Ξηρομέρου καταρχήν να λάβουν γνώση για την ύπαρξη της συγκεκριμένης πλατφόρμας και αν κρίνουν να την χρησιμοποιήσουν για την ανάπτυξη των ψηφιακών τους δεξιοτήτων.
 
Ο σύνδεσμος της πλατφόρμας είναι: https://nationaldigitalacademy.gov.gr/
 
Εκ του Δήμου Ξηρομέρου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

.....................................................................................................................