ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: ΕΡΩΤΗΣΗ Προςτην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΡΧΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ με θέμα την επικινδυνότητα του εθνικού δικτύου Αμφιλοχίας - Λευκάδας



ΕΡΩΤΗΣΗ Προς την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΡΧΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 
ΘΕΜΑ: Για την επικινδυνότητα του εθνικού δικτύου Αμφιλοχίας - Λευκάδας 
Το υφιστάμενο οδικό δίκτυο που συνδέει την Αμφιλοχία με Λευκάδα, γίνεται όλο και πιο επικίνδυνο για τη ζωή των οδηγών και επιβατών. Πρόκειται για οδικό δίκτυο που είναι χαραγμένο εδώ και πάνω απο 60 χρόνια, που δεν ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες, και στο οποίο είναι συχνό φαινόμενο τα θανατηφόρα τροχαία. Στο παραπάνω οδικό δίκτυο που δικαιολογημένα ονομάζεται από τους κατοίκους της περιοχής ως “νέο πέταλο του Μαλιακού” καθώς έχουν συμβεί την τελευταία 10ετία πάνω 1.600 τροχαία ατυχήματα, όπου οι νεκροί έχουν ξεπεράσει τους 30 και οι τραυματίες έχουν ξεπεράσει τους 250. Μάλιστα πριν λίγες μέρες προστέθηκε άλλο ένα σοβαρό τροχαίο. 

Ουσιαστικά όλα αυτά τα χρόνια δεν έγινε απολύτως καμία ουσιαστική παρέμβαση, απλώς γίνονται κάποια μπαλώματα, πασαλείμματα που δε λύνουν το πρόβλημα. Ταυτόχρονα, έχει σταματήσει, η κατασκευή του οδικού άξονα Αμβρακία - Ακτίου, που έχει γίνει "γεφύρι της Άρτας", καθώς το προηγούμενο διάστημα υπήρξαν νέες αρνητικές εξελίξεις για την επανέναρξη του έργου, καθώς όσο συγκρούονται συμφέροντα μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων, θα έχουμε αυτές τις καθυστερήσεις. Είναι επιτακτική ανάγκη να προχωρήσει άμεσα η ολοκλήρωση και η παράδοση της παράκαμψης της Αμφιλοχίας, όπου θα συνδέει την Ιόνια οδό με την Αμβρακία (από την λίμνη Αμβρακία έως την θέση Λουτράκι).Η κατασκευή του οδικού άξονα Αμβρακία - Άκτιο δεν αναιρεί την ανάγκη για τη βελτίωση του υπάρχοντος εθνικού δικτύου που θα παραμείνει σε λειτουργία και θα συνδέει ολόκληρες περιοχές. 
Το παραπάνω οδικό δίκτυο καρμανιόλα έχει πολλές στροφές με μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, χωρίς να υπάρχει σε κανένα σημείο διαχωριστική νησίδα, με παντελή έλλειψη φωτισμού σε πολύ επικίνδυνα σημεία, ενώ έχουν φθαρεί και σε πολλά σημεία δε φαίνονται οι διαχωριστικές γραμμές ιδιαίτερα σε επικίνδυνες στροφές, όπου δεν υπάρχουν κιγκλιδώματα και οδηγούν στο γκρεμό. Στο δίκτυο σημειώνονται μέχρι και πτώσεις βράχων και πετρών αλλά και διάσπαρτες λακκούβες. Επίσης, δεν κόβονται τα κλαδιά παραπλεύρως του δρόμου με αποτέλεσμα να έχουν φουντώσει καλύπτοντας επικίνδυνα την ορατότητα των διερχόμενων οδηγών σε πολλά σημεία. 
Αυτή η πολιτική της εγκατάλειψης του δικτύου στην πραγματικότητα αντανακλά τον ίδιο το χαρακτήρα του κρατικού προϋπολογισμού και της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που υποχρηματοδοτούν συστηματικά τα αναγκαία έργα για την κάλυψη των λαϊκών αναγκών (αντιπλημμυρικών και άλλων έργων πολιτικής προστασίας). Μοναδική λύση που μπορεί να καταστήσει τη μεταφορά δικαίωμα, που μπορεί να καλύψει τις επικοινωνιακές ανάγκες του λαού, είναι ο κεντρικός συγκοινωνιακός σχεδιασμός από ενιαίο αποκλειστικά κρατικό φορέα κατασκευών, με κριτήριο όχι το κέρδος των ομίλων, που σήμερα παράγει διόδια και πανάκριβες μεταφορές, αλλά την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών. Η "Λαϊκή Συσπείρωση" Δυτικής Ελλάδας με βάση τα παραπάνω ρωτά τη Περιφερειακή Αρχή Δυτικής Ελλάδας: 
Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει για τη βελτίωση και αναβάθμιση του υφιστάμενου εθνικού οδικού δικτύου, Αμφιλοχίας - Λευκάδας, διασφαλίζοντας μεταφορές ασφαλείς, που να καλύπτουν τις μεταφορικές ανάγκες του λαού; 
11/06/2020 

ΜΩΡΑΪΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

.....................................................................................................................