Παράκαμψη Μπαμπίνης - Αρχοντοχωρίου, κομβικά έργα για συντόμευση της διαδρομής: Κόμβος Ιόνιας Oδού Κουβαράς - Δ.Ε. Αλυζίας.


Πρόχειρη αποτύπωση παράκαμψης Αρχοντοχωρίου, όπου τα 2,5 χιλιόμετρα θα γίνουν 320 μέτρα.

Από ΜΥΤΙΚΑΣ PRESS
Μετά την παράδοση τον Αύγουστο του 2018 του οδικού τμήματος 9,2 χιλιομέτρων Κουβαράς - Μπαμπίνη (δείτε εδώ), σας ενημερώσαμε ότι η πολιτική βούληση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ήταν να συνεχιστεί αυτός ο δρόμος προς Αετό, Αρχοντοχώρι και Μύτικα.

Μάλιστα αυτή η βούληση εκφράστηκε έμπρακτα τον Αύγουστο του 2018 από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή, με την έγκριση ένταξης στο Τεχνικό Πρόγραμμα, του έργου για τη συντήρηση της επαρχιακής οδού Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, προϋπολογισμού 3.000.000 € και της μελέτης για την παράκαμψη της Μπαμπίνης και του Αρχοντοχωρίου, προϋπολογισμού 74.400 €.
Η νέα περιφερειακή αρχή σε αυτό το θέμα, ακολούθησε την ίδια πορεία και έτσι η υπόθεση προχώρησε. Αυτή την χρονική περίοδο είναι σε εξέλιξη η εργολαβία για τη συντήρηση της επαρχιακής οδού Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας και επίσης δημοπράτησε την μελέτη παράκαμψης Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου, οι οποίες δύο αυτές παρακάμψεις έχουν σημαντικό ρόλο στην χρονική μείωση της διαδρομής, που με πρόχειρους υπολογισμούς μπορούν να δώσουν μείον 10 λεπτά περίπου.
Το Σεπτέμβριο του 2019 σας ενημερώσαμε για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας (προσωρινός ανάδοχος) της μελέτης παράκαμψης της Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου (δείτε εδώ), ο οποίος τον Νοέμβριο του 2019 ενακηρύχτηκε και οριστικός ανάδοχος.
Η μελέτη: «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ, ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ, ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΗ, ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΗΣ Ν.Ε.Ο ΚΟΥΒΑΡΑ - ΑΣΤΑΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ Ε.Ο 30 ΜΠΑΜΠΙΝΗΣ - ΜΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙΟΥ Π.Ε ΑΙΤ/ΝΙΑΣ», προϋπολογισμού 74.000 €, με οριστικό ανάδοχο την ομάδα μελετητών «ΣΙΓΜΑ - Γραφείο Τεχνικών Περιβαλλοντικών και Υποστηρικτικών Μελετών Ανώνυμη Εταιρεία» με δ.τ. “Sigma μελετών Α.Ε.”, με οικονομική προσφορά 56.955,18 € (χωρίς ΦΠΑ), ήτοι μέση έκπτωση 5,00% (δείτε εδώ).
Πρέπει αυτή η μελέτη να προχωρήσει γρήγορα και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας να χρηματοδοτήσει τα δύο αυτά έργα ΑΜΕΣΑ, εντάσσοντας τα στο Τεχνικό Πρόγραμμα.
Η οδική σύνδεση με την Ιόνια Οδό  είναι ένα έργο πνοής, που θα βγάλει επιτέλους τον Μύτικα και την Αλυζία από την απομόνωση και θα δημιουργήσει όλες εκείνες τις συνθήκες για την ανάπτυξη μίας περιοχής, πολύ προνομιούχας και με εξαιρετικές προοπτικές, που σήμερα δυστυχώς είναι απομονωμένη και καθόλου δεν έχει ωφεληθεί από την παράδοση της Ιόνιας Οδού.
Το συγκεκριμένο οδικό έργο μαζί με το έργο της οδικής σύνδεσης του Αστακού και του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδό, είναι τα δύο οδικά έργα που η νέα δημοτική αρχή τα έχει βάλει σε απόλυτη και στην υψηλότερη προτεραιότητα και διεκδικεί να προχωρήσουν. Είναι τα δύο οδικά έργα που θα βγάλουν το Ξηρόμερο από την απομόνωση και θα αλλάξουν τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής μας.

Πρόχειρη αποτύπωση παράκαμψης Μπαμπίνης, όπου τα 5 χιλιόμετρα θα γίνουν 1,7 χιλιόμετρα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

.....................................................................................................................