Υπενθύμιση για τις ΕΓΓΡΑΦΕΣ και ΕΠΑΝΕΓΓΡΑΦΕΣ νηπίων στους Παιδικούς Σταθμούς Αστακού, Φυτειών και στον Βρεφονηπιακό Σταθμό Κανδήλας, για την σχολική χρονιά 2020-2021.

polyzos npdd
 
Αστακός, 20.05.2020
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
Ν.Π.Δ.Δ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ
ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.
 
Αγαπητοί γονείς.
Σας υπενθυμίζουμε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η κατάθεση των αιτήσεων ΕΓΓΡΑΦΗΣ και ΕΠΑΝΕΓΓΡΑΦΗΣ νηπίων στους Παιδικούς Σταθμούς Αστακού, Φυτειών και στον Βρεφονηπιακό Σταθμό Κανδήλας, για την σχολική χρονιά 2020-2021. Παρακαλούμε για την συγκέντρωση και την κατάθεση των δικαιολογητικών μέχρι 4-6-2020.
Για τηλεφωνικό ραντεβού μπορείτε να απευθύνεστε στα εξής τηλέφωνα:
  • 2646 041204 για τον Παιδικό Σταθμό Αστακού,
  • 2646 022003 για τον Παιδικό Σταθμό Φυτειών και,
  • 2646 051427 για τον Βρεφονηπιακό Σταθμό Κανδήλας
Επίσης η κατάθεση την δικαιολογητικών μπορεί να γίνει και ταχυδρομικά σε σφραγισμένο φάκελο, στον οποίο εξωτερικά θα αναγράφεται:
 
ΠΡΟΣ:
ΔΗΜΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ,
ΝΠΔΔ «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ,
ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΤΟ ΔΗΜΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ»
ΑΣΤΑΚΟΣ, 300 06
 
Η αίτηση για την κάθε δομή ξεχωριστά καθώς και τα δικαιολογητικά εγγραφής διατίθεται και στην ιστοσελίδα του Δήμου Ξηρομέρου www.dimosxiromerou.gr.
Ενημερώνουμε επίσης ΟΛΟΥΣ τους γονείς ότι σκοπός και αντικείμενο και των τριών (3) παιδικών Σταθμών του Δήμου Ξηρομέρου είναι η παροχή υπηρεσιών φύλαξης, διαπαιδαγώγησης, κοινωνικοποίησης και διασκέδασης των νηπίων, μέσα από καλλιτεχνικές και παιδαγωγικές δράσεις εξειδικευμένου προσωπικού.
Στους δημοτικούς παιδικούς μας Σταθμούς παρέχονται υπηρεσίες υψηλής ποιότητας όπως Δωρεάν σίτιση (πρωινό, φρούτο, μεσημεριανό), ιατρική παρακολούθηση (από παιδίατρο), μουσικοκινητικές και αθλητικές δραστηριότητες.
 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
 
ΠΟΛΥΖΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

.....................................................................................................................