Δημοπράτηση του οδικού έργου Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Κανδήλα - Μύτικας.

Από ΜΥΤΙΚΑΣ PRESS
Μετά την παράδοση τον Αύγουστο του 2018 του οδικού τμήματος 9,2 χιλιομέτρων Κουβαράς - Μπαμπίνη (δείτε εδώ), σας ενημερώσαμε ότι η πολιτική βούληση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, είναι να συνεχιστεί αυτός ο δρόμος προς Αετό, Αρχοντοχώρι και Μύτικα.

Μάλιστα αυτή η βούληση εκφράστηκε έμπρακτα τον Αύγουστο του 2018 από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή, με την έγκριση ένταξης στο Τεχνικό Πρόγραμμα, του έργου για τη συντήρηση της επαρχιακής οδού Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, προϋπολογισμού 3.000.000 € και της μελέτης για την παράκαμψη της Μπαμπίνης και του Αρχοντοχωρίου, προϋπολογισμού 74.400 €.
Τον Μάρτιο του 2019 σας ενημερώσαμε για την έγκριση των τευχών δημοπράτησης της μελέτης παράκαμψης της Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου, από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Π.Ε. Αιτω/νίας (δείτε εδώ).
Η νέα περιφερειακή αρχή σε αυτό το θέμα, ακολουθεί την ίδια πορεία και έτσι η υπόθεση προχωρά κανονικά και εξελίσσεται.
Το Σεπτέμβριο του 2019 σας ενημερώσαμε για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας της μελέτης παράκαμψης της Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου (δείτε εδώ).
Η σημερινή εξέλιξη για την οποία σας ενημερώνουμε είναι ότι στις 14 Οκτωβρίου δημοπρατήθηκε το έργο «Συντήρηση επαρχιακού δρόμου Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Κανδήλα - Μύτικας», προϋπολογισμού 3.000.000 €, με προσωρινό ανάδοχο την εργοληπτική επιχείρηση με την επωνυμία: ΟΔΟΣ Α.Τ.Ε., με οικονομική προσφορά 953.491,27 € (χωρίς ΦΠΑ), ήτοι μέση έκπτωση 60,59% (δείτε εδώ).
Εμείς θα παρακολουθούμε επισταμένα και θα σας παρουσιάζουμε κάθε εξέλιξη στο σημαντικό αυτό έργο της οδικής σύνδεσης της Δ.Ε. Αλυζίας, με την Ιόνια Οδό στο ύψος του Κουβαρά.
Είναι ένα έργο πνοής, που θα βγάλει επιτέλους τον Μύτικα και την Αλυζία από την απομόνωση και θα δημιουργήσει όλες εκείνες τις συνθήκες για την ανάπτυξη μίας περιοχής, πολύ προνομιούχας και με εξαιρετικές προοπτικές, που σήμερα δυστυχώς είναι απομονωμένη και καθόλου δεν έχει ωφεληθεί από την παράδοση της Ιόνιας Οδού.
Το συγκεκριμένο οδικό έργο μαζί με το έργο της οδικής σύνδεσης του Αστακού και του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδό, είναι τα δύο οδικά έργα που η νέα δημοτική αρχή τα έχει βάλει σε απόλυτη και στην υψηλότερη προτεραιότητα και διεκδικεί να προχωρήσουν. Είναι τα δύο οδικά έργα που θα βγάλουν το Ξηρόμερο από την απομόνωση και θα αλλάξουν τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

.....................................................................................................................