Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά η εργολαβία του οδικού έργου Κουβαράς - Μπαμπίνη

Με εντατικούς ρυθμούς δουλεύει η εργολαβία του έργου «Βελτίωση οδού Κουβαρά - Φυτείες - Αστακός και Φυτείες - Κατούνα - Μύτικας (Α’ φάση)» με ανάδοχο την εταιρεία ΑΝΑΣΤΗΛΩΤΙΚΗ ΑΤΕ, προϋπολογισμού 16.366.115,7 € (με Φ.Π.Α.).»

Μάλιστα το συγκεκριμένο έργο στις 22 Δεκεμβρίου, με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, πήρε παράταση εργασιών έως τις 29.8.2016. Δείτε εδώ το επίσημο έγγραφο.
Να πούμε λίγα λόγια για το συγκεκριμένο τεχνικό έργο για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται, γιατί ο τίτλος του είναι λίγο παραπλανητικός σχετικά με αυτό που τώρα κατασκευάζεται.
Καταρχήν το έργο που τώρα κατασκευάζεται αφορά μόνο 9,2 χιλιόμετρα και συγκεκριμένα από τον κόμβο Κουβαρά μέχρι και την Μπαμπίνη, ενώ το οδικό δίκτυο που ο τίτλος αναφέρει είναι περίπου 80 χιλιόμετρα.......
Θα πρέπει λοιπόν και για τα υπόλοιπα 70 χιλιόμετρα από Φυτείες προς Αστακό και προς Αετό - Κατούνα - Μύτικα, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας να προχωρήσει στην εκπόνηση των σχετικών μελετών και να εντάξει το οδικό αυτό έργο στο νέο ΕΣΠΑ. Δεν ξέρουμε τι ακριβώς έχει κατά νου η Περιφέρεια και αν υπάρχουν ήδη αναγνωριστικές ή οριστικές μελέτες και για τα υπόλοιπα 70 χιλιόμετρα.
Εμείς θα πούμε ότι αυτό το έργο των 80 χιλιομέτρων είναι απαραίτητο και θα έπρεπε να έχει γίνει χτες, μετά από τόσα Ευρωπαϊκά προγράμματα στήριξης που πέρασαν.
Μόνο με αυτό το οδικό έργο, σε συνδυασμό με το οδικό έργο της σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με το Πλατυγιάλι, θα μπορέσει να συνδεθεί το ορεινό Ξηρόμερο, αλλά και η ενδοχώρα της Αιτωλοακαρνανίας, με πιο σημαντικό το αστικό κέντρο του Αγρινίου, με τον Μύτικα και τον Αστακό και όλο αυτό το υπέροχο παραλιακό κομμάτι.
Το τι κατάσταση επικρατεί σήμερα στην συγκεκριμένη οδική σύνδεση την γνωρίζετε όλοι.
ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗ.

http://mytikaspress.blogspot.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Τα κείμενα των αναγνωστών που δημοσιεύονται εκφράζονται από τους ιδίους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.

.....................................................................................................................