ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ
ΤΟΥ ΠΕΡΙΗΓΗΤΙΚΟΥ-ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΚΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
Δεύτερη περιήγηση: Ζάβιτσα (Αρχοντοχώρι)
πάνω στα Ακαρνανικά, τα δύσβατα, τα όρη.
Τοπίο Ξηρομερίτικο με ριζιμιά λιθάρια
το περπατάνε μοναχά όσοι είναι παλικάρια.
Και πράγματι ήταν το γκρουπ πολύ βελτιωμένο
δείτε στο φωτορεπορτάζ πού ήταν σκαρφαλωμένο.
Πολυπληθές, πλαισιώθηκε με Αρχοντοομάδα
στο σύνολο τα άτομα πάνω από τριαντάδα.



.jpeg)

.jpg)



