ΑΣΤΑΚΟΣ ΕΡΗΜΗ ΠΟΛΗ (VIDEO MAKE ART)

 

Αστακός έρημη πόλη εν όψει εορτών , λόγω των μέτρων πρόληψης για τον κορωνοιό . Δείτε το video ... make art 

              

Νίκος Χολής ... άδεια η πόλη, που πήγαν όλοι...; ,🤔
Ευχόμαστε σε όλους αυτά τα Χριστούγεννα με αυτές τις συνθήκες να είναι τα τελευταία. Του χρόνου να γεμίσουν οι δρόμοι με κόσμο, κάλαντα, χαρές και τραγούδια!
Χρόνια πολλά με Υγεία και Αγάπη!

Ευχαριστίες του Δημάρχου Ξηρομέρου κ.Γιάννη Τριανταφυλλάκη .Για Έγκριση υποβολής πρότασης νέου έργου από το ΠΔΕ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.... Το έργο αφορά την Β´ Φάση της Ανάπλασης στον Αστακό.

 


Ο Δήμαρχος Ξηρομέρου κ. Γιάννης Τριανταφυλλάκης στην προσωπική του ιστοσελίδα (fb) Ευχαριστεί τον Περιφερειάρχη κ.Νεκτάριο Φαρμάκη και τους υπηρεσιακούς παράγοντες της Περιφέρειας. Για Έγκριση υποβολής πρότασης νέου έργου από το ΠΔΕ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας....
Το έργο αφορά την Β´ Φάση της Ανάπλασης στον Αστακό.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας ,κο Νεκτάριο Φαρμάκη (
Nektarios Farmakis
) και τους υπηρεσιακούς παράγοντες της Περιφέρειας.Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Τεχνική Υπηρεσία της ΙΠ Μεσολογγίου ,στο προσωπικό της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ξηρομέρου και τους ειδικούς μας συνεργάτες.
Ο δρόμος για να αλλάξει ο τόπος μας είναι ένας ....δουλειά !!!!




ΑΠΑΝΤΗΣΗ Της Δημοτικής παράταξης Δυνατό Ξηρόμερο Πρώτα ο Πολίτης στην Δημοτική αρχή. Για την Αποκατάσταση της Αλήθειας .

 


    Η Δημοτική Αρχή αντί να συνετισθεί και να σιωπήσει, με κορώνες και κατά πως το συνηθίζει σε τέτοιες περιπτώσεις μη λέγοντας τίποτε για την ταμπακιέρα, προσπαθεί να αλλοιώσει το περιεχόμενο της απόφασης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης .  Φαίνεται πως δεν καταλαβαίνει τι διαβάζει ή νομίζει πως απευθύνεται σε αφελείς, όταν λέει ότι επικυρώθηκε το 95% της αναμόρφωσης και τα υπόλοιπα είναι τακτοποιητικού χαρακτήρα. Προκειμένου συνεπώς να ενημερωθούν πληρέστερα οι δημότες αναφέρουμε τα εξής: 


   Με την προσφυγή που κάναμε προσβάλαμε συγκεκριμένα μέρη της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου, σχετικά με την αναμόρφωση. Ολόκληρο το κείμενο της προσφυγής μας, το παραθέτουμε στο τέλος αυτούσιο και ευανάγνωστο, για όποιον ενδιαφέρεται. 

    Εδώ περιοριζόμαστε να εκθέσουμε ότι η προσφυγή μας είχε τρεις λόγους, από τους οποίους η Αποκεντρωμένη Διοίκηση  έκανε τους δύο ολοκληρωτικά δεκτούς και τον τρίτο εν μέρει δεκτό, δηλαδή ουσιαστικά έκανε κι αυτόν δεκτό. Η προσφυγή μας συνεπώς έγινε 100% δεκτή. Οι τρεις λόγοι της προσφυγής μας ήταν οι εξής, περιληπτικά και όπως γράφουμε σ αυτή:       

           1ος  ΛΟΓΟΣ:  Το δημοτικό συμβούλιο κατένειμε ποσό 100.000 €, ως εξής: 

α. ......, β. ποσό 27. 951,32 € στον Κ.Α. .... με τίτλο ..... «ως η 212/2020 Απόφαση Δημάρχου», γ. ποσό 10.000 € στον Κ.Α. .... με τίτλο ..... «ως η 177/2020 Απόφαση Δημάρχου», δ. ποσό 30.468 € στον Κ.Α. .... με τίτλο ..... «ως οι 205, 214, 217 και 237/2020 Αποφάσεις Δημάρχου». 

    Επίσης κατένειμε ποσό 52.418, 04 €, ως εξής: α. ..... , β. 12.920 € στον Κ.Α. .... με τίτλο ..... «ως οι 171, 181 και 198/2020 Αποφάσεις Δημάρχου»,  γ. ......... .

       Από τα παραπάνω προκύπτει, ότι ο Δήμαρχος, είτε ο ίδιος είτε δια των αρμοδίων αντιδημάρχων, έλαβε τις παραπάνω αναφερόμενες αποφάσεις και ανέθεσε τις αναφερόμενες σ αυτές εργασίες συνολικού ποσού 81.339,32 € χωρίς να υπάρχουν εγγεγραμμένες σχετικές πιστώσεις στον Π/Υ, κατά παράβαση δηλαδή του νόμου. Άλλωστε, αν υπήρχαν δεν θα χρειαζόταν να γίνει γι αυτές αναμόρφωση του Π/Υ. 

Πλέον δε αυτού, χωρίς αυτές οι αποφάσεις, οι οποίες ελήφθησαν λόγω του κατεπείγοντος, να έχουν υποβληθεί προς έγκριση στην Οικονομική Επιτροπή, όπως προβλέπει ο νόμος. Επρόκειτο δηλαδή για μη νόμιμες αποφάσεις. 

       2ος  ΛΟΓΟΣ: Το Δ.Σ. κατάτμησε ποσό 81.559,20 €, που ήταν σε ένα Κ.Α. εξόδων του Π/Υ ως πίστωση για συντήρηση σχολικών κτιρίων, σε τρεις Κ.Α. εξόδων (24.800 €, 28.379,60 € και 28.379,60 € ο καθένας), με την ανεπαρκέστατη αιτιολογία, ότι τάχα «οι άμεσες και κατεπείγουσες σχετικές ανάγκες αυτών δεν αναμένεται να αντιμετωπιστούν με την έναρξη διαδικασίας ανάθεσης μετά από διαγωνισμό, που απαιτείται σημαντικός χρόνος». Δηλαδή οι εργασίες αυτές ύψους 81.559,20 €, θα γίνονταν χωρίς διαγωνισμό !!! 

        Και ήταν ανεπαρκέστατη αυτή η αιτιολογία γιατί: Η πίστωση των 81.559,20 € ήταν γραμμένη στον Π/Υ πολύ πριν. Μάλιστα ένα ποσό 52.759,20 € φαίνεται να είναι από προηγούμενο χρόνο. Υπήρχε συνεπώς αρκετός χρόνος και δυνατότητα να είχαν ανατεθεί πιο πριν αυτές οι εργασίες. Δεν μπορεί με την αόριστη επίκληση του κατεπείγοντος να γίνεται κατάτμηση έργου ή εργασιών, που ήταν γραμμένο ως ενιαίο στον Π/Υ.   

    Πλέον τούτου: Μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα που απέμεινε, πώς ήταν δυνατό (και μάλιστα με χειμώνα καιρό και κορωνοϊό) να τελείωναν οι εργασίες που απαιτούνταν να γίνουν. 

Δεν συνέτρεχε συνεπώς νόμιμη περίπτωση κατάτμησης του έργου, η οποία έγινε για προφανείς και ομολογημένους λόγους.

        3ος  ΛΟΓΟΣ.-  Από ποσό επιχορήγησης 100.000 €, γράφηκε ως έξοδο στον Κ.Α. 63-6275.001 ποσό 30.468 €, με τίτλο «Επισκευή, απόφραξη και αποκατάσταση βλαβών ομβρίων, λόγω κατεπείγοντος...».

Από επιχορήγηση επίσης 52.418,04 €, γράφηκε ως έξοδο στον Κ.Α. 25-6264.005 ποσό 12.920,80 € με τίτλο «Απόφραξη, αποκατάσταση βλαβών αγωγών ομβρίων υδάτων Δήμου με τη διαδικασία του κατεπείγοντος...».

Εδώ απαντάται το πρωτοφανές και ανεπίτρεπτο για Προϋπολογισμό φαινόμενο, το ίδιο έργο/εργασίες να αναγράφεται σε δύο διαφορετικούς Κ.Α.. Απόφραξη και αποκατάσταση βλαβών στον ένα, το ίδιο και στον άλλον. Επισκευή είναι ακριβώς η αποκατάσταση βλαβών. Για αγωγούς ομβρίων υδάτων του Δήμου γίνεται λόγος και στους δύο Κ.Α. Πρόκειται δηλαδή για το ίδιο έργο/εργασίες.  Για προφανείς συνεπώς και ευνόητους λόγους δεν έγινε εγγραφή σε ένα και μόνο Κ.Α. εξόδων, ως ένα δηλαδή έργο/εργασία, που πράγματι ήταν. 

       Για τους παραπάνω λόγους ζητούσαμε να κριθούν μη νόμιμα τα συγκεκριμένα και μόνο αυτά μέρη της αναμόρφωσης και να ακυρωθεί ως προς αυτά η απόφαση του Συμβουλίου. 

Και πράγματι οι λόγοι αυτοί έγιναν δεκτοί. 

     Χωρίς λοιπόν να υπάρχουν εγγεγραμμένες πιστώσεις στον Π/Υ ο κ. Δήμαρχος αναθέτει εργασίες συνολικού ποσού 81.339,32 €. Κι αυτό η Δημοτική Αρχή το λέει «τακτοποίηση» και φυσικά δεν νοούνται άμεσες και κατεπείγουσες ανάγκες, ώστε να γίνει κατάτμηση του ποσού (81.559,20 €) που ήταν εξαρχής γραμμένο στον Π/Υ για την επισκευή των σχολικών κτιρίων, όταν κάποιοι δεν είναι ικανοί (;) να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους. 

    Η Δημοτική Αρχή διοικεί  16 ολόκληρους μήνες. Και τα μόνα έργα που έχει εξαγγείλει είναι αυτά που είχαμε ετοιμάσει εμείς. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά καυχιέται κιόλας σαν να είναι δικά της.

    Νέα λοιπόν ήθη, νέες αρχές και προ πάντων διαφάνεια. Αυτό θα πει ανατροπή σε όλα.

Κύριοι της Δημοτικής αρχής η περίοδος χάριτος τελείωσε .

Ακολουθεί το κείμενο της προσφυγής μας και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. 


Ε Ν Σ Τ Α Σ Η – Π Ρ Ο Σ Φ Υ Γ Η 

ΚΑΙ  ΑΙΤΗΜΑ  ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ  ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ

των 1) Ερωτόκριτου Γαλούνη και 2) Κωνσταντίνου Γεωργούλα, δημοτικών συμβούλων στο Δήμο Ξηρομέρου

Π Ρ Ο Σ

τον κ. Γενικό Γραμματέα/Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτ. Ελλάδας και Ιονίου

(Δια του Τμήματος Δ/κού – Οικ/κών Αιτωλ/νίας

Κύπρου και Λεβίδου, Ι.Π. Μεσολογγίου)


Για την ακύρωση της  125/2020 απόφασης του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Ξηρόμερου, που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στις 24-11-2020


        Το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ξηρόμερου, του οποίου είμαστε μέλη, με την 125/2020 απόφασή του, που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στις 24-11-2020, αποφάσισε την αναμόρφωση του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2020 του Δήμου Ξηρομέρου. Κατά τη σχετική ψηφοφορία μειοψηφήσαμε.

       Ως μειοψηφήσαντες δημοτικοί σύμβουλοι και έχοντας δικαίωμα, κατά το άρθρο 227 παρ. 4 του ν. 3852/2010, όπως αυτό ισχύει, προσβάλλουμε την παραπάνω απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Ξηρόμερου και ζητάμε την ακύρωσή της για τους παρακάτω νόμιμους και βάσιμους λόγους νομιμότητας:


              1ος  ΛΟΓΟΣ.- 

       1) Σύμφωνα με το άρθρο 72 παρ. 1 ζ΄ του ν. 3852/2010,  όπως ισχύει, η Οικονομική Επιτροπή «Ασκεί καθήκοντα αναθέτουσας αρχής για τις συμβάσεις έργου, μελετών, υπηρεσιών και προμηθειών ανεξαρτήτως προϋπολογισμού, πλην των περιπτώσεων απευθείας ανάθεσης που υπάγονται στην αρμοδιότητα του δημάρχου και των περιπτώσεων ......».

Σύμφωνα επίσης με το άρθρο 58 παρ. 1 ε΄ του ν. 3852/2010, όπως ισχύει, ο Δήμαρχος «Αποφασίζει για την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων        των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων.... Για την άσκηση της αρμοδιότητας αυτής δεν απαιτείται προηγούμενη απόφαση συλλογικού οργάνου, εκτός αν αυτή είναι απαραίτητη, προκειμένου να επιτευχθεί η απαιτούμενη εξειδίκευση της πίστωσης. Στην τελευταία αυτή περίπτωση,          πριν από την απόφαση του δημάρχου, προηγείται απόφαση της οικονομικής επιτροπής για μέρος ή το σύνολο των πιστώσεων που χρήζουν εξειδίκευσης. Εξειδικευμένη θεωρείται η πίστωση, όταν κατονομάζεται ρητά η συγκεκριμένη δαπάνη για την οποία προορίζεται και προσδιορίζεται στο αναλυτικότερο δυνατό επίπεδο κωδικοποίησης του προϋπολογισμού».         

Τέλος, στην παρ. 2 του ίδιου άνω άρθρου (58) και νόμου ορίζεται ότι: « Όταν δημιουργείται άμεσος και προφανής κίνδυνος ή απειλείται άμεση ζημία των δημοτικών συμφερόντων από την αναβολή λήψης απόφασης, ο δήμαρχος μπορεί να αποφασίσει για θέματα που ανήκουν στην αρμοδιότητα της οικονομικής ή της επιτροπής ποιότητας ζωής. Στην περίπτωση αυτή οφείλει να υποβάλει προς έγκριση τη σχετική απόφασή του κατά την επόμενη συνεδρίαση της αντίστοιχης επιτροπής».   

         2) Σύμφωνα με την προσβαλλόμενη απόφαση, το δημοτικό συμβούλιο,  αποδεχόμενο την 172 της 17-11-2020 απόφαση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου, αποφάσισε μεταξύ των άλλων: 

          Να αποδεχτεί και να εισαγάγει στον Π/Υ 2020 ως έσοδο ποσό 100.000 €, το οποίο κατένειμε στο σκέλος των εξόδων: 

α. ......, β. ποσό 27. 951,32 € στον Κ.Α. .... με τίτλο ..... «ως η 212/2020 Απόφαση Δημάρχου», γ. ποσό 10.000 € στον Κ.Α. .... με τίτλο ..... «ως η 177/2020 Απόφαση Δημάρχου», δ. ποσό 30.468 € στον Κ.Α. .... με τίτλο ..... «ως οι 205, 214, 217 και 237/2020 Αποφάσεις Δημάρχου». (βλ. περί αυτών σελ. 10 και 11 της προσβαλλόμενης απόφασης υπό στοιχείο Γ. 1 και 2).

          Επίσης αποφάσισε: Να αποδεχτεί και να εισαγάγει στον Π/Υ 2020 ως έσοδο ποσό 52.418, 04 €, το οποίο κατένειμε στο σκέλος των εξόδων:

α. ..... , β. 12.920 € στον Κ.Α. .... με τίτλο ..... «ως οι 171, 181 και 198/2020 Αποφάσεις Δημάρχου»,  γ. ......... (βλ. περί αυτών σελ. 11 της προσβαλλόμενης απόφασης υπό στοιχείο Δ. 1 και 2).

       Από τα παραπάνω προκύπτει, ότι ο Δήμαρχος, είτε ο ίδιος είτε δια των αρμοδίων αντιδημάρχων, έλαβε τις παραπάνω αναφερόμενες αποφάσεις και ανέθεσε τις αναφερόμενες σ αυτές εργασίες χωρίς να υπάρχουν εγγεγραμμένες οι σχετικές πιστώσεις στον Π/Υ.  Άλλωστε, αν υπήρχαν δεν θα χρειαζόταν να γίνει γι αυτές αναμόρφωση του Π/Υ. Είναι συνεπώς, για το λογο αυτό, άκυρες οι εν λόγω αποφάσεις του Δημάρχου. 

     Πλέον τούτου, οι εν λόγω αποφάσεις, οι οποίες ελήφθησαν, όπως αναφέρεται σ αυτές (πλην μιας), λόγω του κατεπείγοντος, δεν υποβλήθηκαν προς έγκριση στην οικονομική επιτροπή, παρότι φέρονται ληφθείσες από 11-9, 18-9, 22-9, 02-10, 12-10, 20-10, 21-10, 26-10 και 10-11. Σημειωτέον, ότι στις αποφάσεις αυτές (πλην μιας) ρητά αναφέρεται ότι θα υποβληθούν προς έγκριση στην Οικονομική Επιτροπή. Συνεπώς, οι εν λόγω αποφάσεις είναι άκυρες, αφού δεν ακολούθησαν εγκριτικές αποφάσεις της Οικονομικής Επιτροπής. 

Όπως δε επισημαίνεται και στην με αριθ. 6/2020 απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Πατρών (βλ. αυτήν σε «Τράπεζα Νομικών Πληροφοριών ΝΟΜΟΣ»), στην περίπτωση αυτή «Η ακυρότητα της συμβάσεως είναι απόλυτη, καθώς αντιβαίνει στις ... απαγορευτικού και επιτακτικού χαρακτήρα διατάξεις, οι οποίες, ενόψει του σκοπού εξασφάλισης της διαφάνειας και της χρηστής διοίκησης, είναι αναγκαστικού δικαίου και με αυτές αποδοκιμάζονται οι δικαιοπραξίες που συνάπτονται με καταστρατήγηση του νόμου».

    Και εδώ θα επισημάνουμε και το εξής σημαντικό και σπουδαίο: Οι εργασίες που ανατέθηκαν με τις πιο πάνω αποφάσεις του Δημάρχουν (και προφανώς εκτελέστηκαν λόγω του κατεπείγοντος), δεν μπορούν να πληρωθούν με χρηματικά εντάλματα και με τις αναγραφόμενες, με την αναμόρφωση, πιστώσεις στον Π/Υ, λόγω ακριβώς των μη νομίμων αναθέσεων και συμβάσεων που καταρτίστηκαν. Αυτά δέχεται και η προαναφερθείσα 6/2020 απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Πατρών. 

        Κατόπιν των ανωτέρω, θα πρέπει να διαπιστωθεί η ακυρότητα της προσβαλλόμενης απόφασης, κατά τα πιο πάνω αναφερόμενα μέρη της, και να κηρυχθεί, όπως και είναι, άκυρη.    

                    

              2ος  ΛΟΓΟΣ.-  

      Σύμφωνα με την προσβαλλόμενη απόφαση, το δημοτικό συμβούλιο,  αποδεχόμενο την 172 της 17-11-2020 απόφαση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου, αποφάσισε μεταξύ των άλλων: 

     Κατάτμησε ποσό 81.559,20 €, που ήταν σε ένα Κ.Α. εξόδων του Π/Υ ως πίστωση για συντήρηση σχολικών κτιρίων, σε τρεις Κ.Α. εξόδων (24.800 €, 28.379,60 € και 28.379,60 €  ο καθένας), με την ανεπαρκέστατη αιτιολογία, ότι τάχα «οι άμεσες και κατεπείγουσες σχετικές ανάγκες αυτών δεν αναμένεται να αντιμετωπιστούν με την έναρξη διαδικασίας ανάθεσης μετά από διαγωνισμό, που απαιτείται σημαντικός χρόνος». (βλ. περί αυτού σελ. 10 της προσβαλλόμενης απόφασης υπό στοιχείο Β. 1 και 2).

        Και είναι ανεπαρκέστατη αυτή η αιτιολογία για τους εξής λόγους: Η πίστωση των 81.559,20 € ήταν γραμμένη στον Π/Υ πολύ πριν. Μάλιστα ένα ποσό 52.759,20 € φαίνεται να είναι από προηγούμενα χρόνια, όπως άλλωστε βεβαίωσε και ο πρόεδρος της Α/βάθμιας Σχολικής Επιτροπής (βλ. στο τέλος της σελ. 6 της προσβαλλόμενης απόφασης). Υπήρχε συνεπώς αρκετός χρόνος και  δυνατότητα να είχαν ανατεθεί οι σχετικές εργασίες πιο πριν. Δεν μπορεί με την αόριστη επίκληση του κατεπείγοντος να γίνεται κατάτμηση έργου ή εργασιών, που ήταν γραμμένο ως ενιαίο στον Π/Υ. Το κατεπείγον πρέπει να ελέγχεται ως νομική έννοια και πρέπει να αποδεικνύεται ότι συντρέχει.  

    Πλέον τούτου: Μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα που θα απομένει, πώς είναι δυνατό (και μάλιστα με χειμώνα καιρό και κορωνοϊό) να τελειώσουν οι εργασίες που απαιτούνται να γίνουν, όταν μάλιστα σε λίγο θα είναι ανοιχτά πάλι τα Σχολεία; Απαιτούνται, ανέφερε ο πρόεδρος της Α/βάθμιας Σχολικής Επιτροπής, να γίνουν: «επισκευή στεγών, επισκευή τουαλετών, επισκευές σε οροφές αιθουσών διδασκαλίας και επισκευή – αντικατάσταση κουφωμάτων»  (βλ. σελ. 7 της προσβαλλόμενης απόφασης). Στις αίθουσες διδασκαλίας θα είναι μαθητές και θα επισκευάζονται οι οροφές των αιθουσών αυτών και τα παράθυρα !!!! 

Δεν συντρέχει συνεπώς λόγος για κατάτμηση του έργου γι αυτό και θα πρέπει να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη απόφαση και κατά το μέρος αυτό.


                3ος  ΛΟΓΟΣ.- 

         Από το ποσό των 100.000 €, που γράφτηκε ως έσοδο (βλ. στο τέλος της σελίδας 10 της προσβαλλόμενης απόφασης υπό στοιχ. Γ 1), ποσό 30.468 €, γράφηκε ως έξοδο στον Κ.Α. 63-6275.001 (βλ. στην αρχή της σελίδας 11 της προσβαλλόμενης απόφασης υπό στοιχ. δ) με τίτλο «Επισκευή, απόφραξη και αποκατάσταση βλαβών ομβρίων, λόγω κατεπείγοντος...».

Στην ίδια όμως σελίδα 11, από την επιχορήγηση των 52.418,04 €, φαίνεται να γράφεται ως έξοδο στον Κ.Α. 25-6264.005 ποσό 12.920,80 € (βλ. στοιχ. Δ. 1 β) με τίτλο «Απόφραξη, αποκατάσταση βλαβών αγωγών ομβρίων υδάτων Δήμου με τη διαδικασία του κατεπείγοντος...».

Εδώ απαντάται το πρωτοφανές και ανεπίτρεπτο για Προϋπολογισμό φαινόμενο, το ίδιο έργο/εργασίες να αναγράφεται σε δύο διαφορετικούς Κ.Α.. Απόφραξη και αποκατάσταση βλαβών στον ένα, το ίδιο και στον άλλον. Επισκευή είναι ακριβώς η αποκατάσταση βλαβών. Για αγωγούς ομβρίων υδάτων του Δήμου γίνεται λόγος και στους δύο Κ.Α., ανεξάρτητα αν στο πρώτο κατά σειρά από αυτούς αναφερόμενο Κ.Α. παραλείπονται το «αγωγός υδάτων του Δήμου», αφού δεν νοούνται βλάβες στα «όμβρια», αλλά στους αγωγούς ομβρίων. Και βέβαια όταν λέμε «όμβρια» εννοούμε χωρίς άλλο «ύδατα». Και οπωσδήποτε αυτονόητο είναι ότι μιλάμε για το αποχετευτικό του Δήμου μας και όχι άλλου Δήμου. Πρόκειται δηλαδή για το ίδιο έργο/εργασίες και συνεπώς πρέπει να γίνει εγγραφή σε ένα και μόνο Κ.Α. εξόδων. 


ΑΙΤΗΜΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ

     Δεδομένου ότι η προσφυγή μας παρίσταται προδήλως βάσιμη, υποβάλλουμε επιπρόσθετα και αίτημα για την αναστολή εκτέλεσης της προσβαλλόμενης απόφασης κατ άρθρο 228 παρ. 1 και 2 του ν. 3852/2010, όπως το άρθρο αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 119 του ν. 4555/2018 και ισχύει. 


        Για τους παραπάνω λόγους  Ζ Η Τ Α Μ Ε   

Να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη απόφαση και 

Να ανασταλεί η εκτέλεση αυτής.                         

                                                                 Μεσολόγγι 25 Νοεμβρίου 2020

                                     Οι ενιστάμενοι/προσφεύγοντες

                                         ΓΑΛΟΥΝΗΣ ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ


                                  ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 


Σε πανευρωπαϊκή πρωτοπορία το Νοσοκομείο Αγρινίου με την ενεργειακή αναβάθμιση, ύψους 3.999.369,29 ευρώ

 

Την οδό της υλοποίησης παίρνει το πολύ σημαντικό έργο ενεργειακής αναβάθμισης του Νοσοκομείου Αγρινίου, το οποίο με απόφαση του Ειδικού Γραμματέα Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ και ΤΣ, Γεώργιου Ζερβού, εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με συνολικό προϋπολογισμό, 3.999.369,29 ευρώ.


Αναλυτικότερα, η πράξη «Ενεργειακή αναβάθμιση της Νοσηλευτικής Μονάδας Αγρινίου» εντάχθηκε στον Άξονα Προτεραιότητας «Εφαρμογή Στρατηγικών Επίτευξης Χαμηλών Εκπομπών Διοξειδίου του Άνθρακα με έμφαση στις Αστικές Περιοχές» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

Το έργο αφορά την δραστική ενεργειακή αναβάθμιση του Κεντρικού Κτιρίου Α (Σταυρός) του Γενικού Νοσοκομείου Αιτωλίας - Νοσηλευτική Μονάδα Αγρινίου η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα υποέργα:

• Παροχή υπηρεσιών ενεργειακού συμβούλου δια την προετοιμασία του φακέλου υποβολής - Ενεργειακή αναβάθμιση συστημάτων θερμάνσεως/ ψύξεως/αερισμού και παραγωγής ζεστού νερού χρήσεως - Αντλίες θερμότητας συνολικής θερμικής/ψυκτικής ισχύος 2850 kW για ψύξη/θέρμανση και παραγωγή Ζεστού Νερού Χρήσης (ΖΝΧ) καθώς και νέου δικτύου στοιχείων ανεμιστήρα (FCU) στα κτίρια αυτά - Ηλιοθερμικά συστήματα συνολικού εμβαδού συλλεκτών 300 m2 και 4x5000m3 δεξαμενών θερμού νερού - Αντικατάσταση λαμπτήρων φθορισμού με LED - Εισαγωγή συστήματος διαχείρισης ενέργειας των ανωτέρω κτιρίων (BMS) 250 σημάτων εισόδου/εξόδου - Αντικατάσταση κουφωμάτων του κεντρικού κτιρίου με νέα κουφώματα ενεργειακής τεχνολογίας

• Αντικατάσταση ακτινολογικών ιατρικών μηχανήματων με νέα υψηλής ενεργειακής απόδοσης

• Τεχνική μελέτη και σύνταξη τευχών δημοπράτησης για το υποέργο 2

• Παροχή υπηρεσιών ενεργειακού συμβούλου δια την:  α) Ανάπτυξη συστήματος ενεργειακής διαχείρισης και εκπαίδευσης του προσωπικού, β) Διεξαγωγή του τελικού ενεργειακού ελέγχου για τα ιατρικά μηχανήματα

• Ενεργειακής επιθεωρήσεως για τον έλεγχο της τελικής ενεργειακής πιστοποίησης του κεντρικού κτιρίου (τελικό ΠΕΑ) του Νοσοκομείου σε κλάση Β+.

Με το συγκεκριμένο έργο θα επιτευχθεί εξοικονόμηση θερμικής ενέργειας πετρελαίου κατά 70,8% και ηλεκτρικής ενέργειας περί το 6,55 % και μία σημαντική εξοικονόμηση πρωτογενούς ενέργειας περί το 20%. Επίσης αναβαθμίζεται ριζικά η ποιότητα και η αξιοπιστία των συστημάτων θέρμανσης/ψύξης/κλιματισμού. Τέλος οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 693 τόνους ήτοι 17,2%.

Σημειώνεται πως μετά την ολοκλήρωση του έργου, το Νοσοκομείο Αγρινίου θα κατατάσσεται πλέον μεταξύ των Κτιρίων Σχεδόν Μηδενικής Καταναλώσεως Ενέργειας (ΚΣΜΚΕ) και ίσως είναι το πρώτο πανελληνίως και από τα πρώτα στην Ευρώπη που επιτυγχάνει αυτήν την κατάταξη. Ωφελούμενοι θα είναι οι εργαζόμενοι, οι ασθενείς, αλλά και οι επισκέπτες του κτιρίου που θα μπορούν να απολαμβάνουν καλές συνθήκες θερμικής ανέσεως καθ' όλη την διάρκεια του έτους, επισκεπτόμενοι παράλληλα ένα χώρο απαλλαγμένο από κτιριακές διαβρώσεις και άλλες αισθητικές επιβαρύνσεις.

Σε δήλωσή του, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, ο οποίος εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να επισκεφθεί το νοσηλευτικό ίδρυμα, αναφέρει: «Τον προηγούμενο χρόνο, οι υπηρεσίες της Περιφέρειας σε συνεργασία με το αρμόδιο Υπουργείο δούλεψαν συστηματικά πάνω σε όλο το τεχνικό σκέλος, προκειμένου ένα πολύ σημαντικό έργο για το Νοσοκομείο Αγρινίου και συνολικά για την Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας να αποκτήσει την απαιτούμενη ωριμότητα για να ενταχθεί και να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ. Όπως έχουμε υπογραμμίσει από την πρώτη στιγμή της θητείας μας, καμία επένδυση στην Υγεία δεν είναι ανώφελη. Κάτι που μας το έδειξε ξεκάθαρα και η πανδημία. 

Επιπλέον, με το συγκεκριμένο έργο κινητοποιούμε πολύ σημαντικούς πόρους από τους διαθέσιμους για το σύνολο της χώρας, ενώ στοχεύουμε σε μία μεγάλη και καινοτόμα παρέμβαση που θα φέρει το νοσοκομείο Αγρινίου σε επίζηλη θέση στη χώρα και στο σύνολο της Ευρώπης.  Για ακόμα μία φορά αποδεικνύουμε ότι η συνέπεια στον στόχο και η  δουλειά, μπορούν να φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα για τον τόπο μας».

 


Έλεγχοι για Covid 19 στο Χαλκιόπουλο Αμφιλοχίας, παρουσία της Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Αιτ/νίας Μαρίας Σαλμά

 

 



Πραγματοποιήθηκαν σήμερα, Τρίτη 29 Δεκεμβρίου, προληπτικοί δειγματοληπτικοί έλεγχοι για κορωνοϊό στο Χαλκιόπουλο Δήμου Αμφιλοχίας, κατόπιν σχετικού αιτήματος της Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας, Μαρίας Σαλμά, σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ και τη Δ/νση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Αιτ/νίας.

Για τους ελέγχους χρησιμοποιήθηκε η κινητή μονάδα αιμοληψίας της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας.

Η κ. Σαλμά, η οποία ήταν  παρούσα στη διαδικασία δήλωσε: «Στις τόσο δύσκολες υγειονομικές συνθήκες, η Π.Ε Αιτωλοακαρνανίας δίνει έμφαση στην πρόληψη που αποτελεί ισχυρό όπλο για την αντιμετώπιση της πανδημίας και βρίσκεται δίπλα σε κάθε πολίτη, συνεχίζοντας σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ τους δειγματοληπτικούς ελέγχους, για την θωράκιση της περιοχής μας».



.....................................................................................................................