Αναμνήσεις από το Δημοτικό σχολείο Μπαμπίνης






Αναμνηστική φωτογραφία από μαθητές και μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Μπαμπίνης με την Δασκάλα Αγαθή Κατερινοπούλου  με την καμήλα… αρχές της  δεκαετίας του 1970


Από αριστερά: Αθηνά Μπιτσώρη-Γιώτα Μασσαλή-Λάκιας Μπαρμπαρούσης-Χρ.Μπαρμπαρούσης- Γιάννης Μασσαλης- Σπύρος Σ. Μπενέκος-Σωτήρης Μασαλής-Θωμάς Πανέτας-Τάκης Μπιτσώρης


Καθιστοί :Γιώργος Κολώνιας-Ακριβή Καρανίκα-Βάσω Μπενέκου-Λίτσα Ηγουμένου-Ελένη Σταμουλακάτου-Μαρία Σταμουλακάτου-Στεφανία Τζακώστα-Σπύρος Σταμουλακάτος-Αθανασία Τασούλη-Δημήτρης Κατερινόπουλος-Σάκιας Κοσμάς-Νίκος Μπάκας- Αγαθή Κατερινοπούλου  (Δασκάλα)

Από όσους μπορέσαμε να αναγνωρίσουμε


Τη φωτογραφία μας την έστειλε ο Σπύρος Α. Σταμουλακάτος τον οποίο και ευχαριστούμε 

Νέος αμπελώνας στη Μπαμπίνη




Ένας ακόμη νέος αμπελώνας ( ενός έτους) στη Μπαμπίνη στη θέση βελίτσα  από τον συγχωριανό μας Νίκο Καρανίκα  ,γραμμικό αμπελώνα με ποικιλία αυγουστιάτη .

Ο αυγουστιάτης ανήκει σε μια ομάδα πολύ σπάνιων ελληνικών ποικιλιών, που καλλιεργούνται σε μικρή έκταση, από λίγους οινοπαραγωγούς, αλλά με εντυπωσιακά αποτελέσματα υψηλής ποιότητας. Είναι μια ερυθρή ποικιλία αμπέλου, η οποία δίνει κυρίως ερυθρά ξηρά κρασιά.

Δίνει κρασιά με βαθύ, ζωηρό, σκούρο κόκκινο χρώμα και έντονα αρώματα ώριμων κόκκινων φρούτων και μεσογειακών βοτάνων. Τα κρασιά αυτά ωριμάζουν συνήθως σε βαρέλι, ενώ έχουν στρογγυλό στόμα, με μέτριο σώμα, λεπτόκοκκες  τανίνες και μέτρια προς υψηλή αλκοόλη.

 Είναι ποικιλία που απαντάται σε πολύ συγκεκριμένες τοποθεσίες, κυρίως στη δυτική Ελλάδα, όπου παρατηρείται αύξηση των νέων καλλιεργούμενων εκτάσεων με αυτήν. Ωστόσο, η περιοχή έχει ορισμένους παλιούς αμπελώνες με αυγουστιάτη, που οι ντόπιοι παραγωγοί θεωρούν πραγματικούς θησαυρούς. Δεδομένης της σπανιότητας της ποικιλίας, οι μονοποικιλιακές εμφιαλώσεις είναι δυσεύρετες και ορισμένοι οινοποιοί αναμειγνύουν τον αυγουστιάτη με άλλες, διεθνείς ή γηγενείς, ερυθρές ποικιλίες, όπως είναι η μαυροδάφνη. 

FotoO Nίκος &  Χρήστος  Καρανίκας  στην τοποθέτηση αμπελουργικών πασσάλων













.....................................................................................................................